Success What Games Have You Been Playing Recently?

Eren

‎ ‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏
Joined
Nov 28, 2020
Messages
2,365
Reputation
4,982
Time online
44d 15h 42m
Haven't played much vidya lately. Maybe if I get ps5 then horizon zero dawn 2 or godfall
 

الطائر ابن لا أحد

‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎
Joined
Nov 28, 2020
Messages
545
Reputation
811
Time online
8d 23h 59m
Cope its a legit good game

you have shit taste then, the game has bad reviews across the board
 

Alzheimer

‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎
Joined
Dec 1, 2020
Messages
2,175
Reputation
3,953
Time online
43d 1h 28m
Location
Antarctica
Jedi Fallen Order, Red Dead 2, Zelda Twilight Princess HD, Resident Evil 4, Mario 3D all stars
 

gymletethnicel

Xboxcel
Joined
Nov 26, 2020
Messages
72
Reputation
127
Time online
5d 19h 19m
Jedi Fallen Order, Red Dead 2, Zelda Twilight Princess HD, Resident Evil 4, Mario 3D all stars
Isn't Super Mario 3D All Stars basically an emulation of 3 old games. JFL I could play that shit on my Xbox or PC for free.
 

Alzheimer

‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎ ‏‏‎
Joined
Dec 1, 2020
Messages
2,175
Reputation
3,953
Time online
43d 1h 28m
Location
Antarctica
Isn't Super Mario 3D All Stars basically an emulation of 3 old games. JFL I could play that shit on my Xbox or PC for free.
I'd rather pay for a game 60 bucks that i want to own for collectors reasons than buy some shitty ubisoft game that literally gets halfed in price a week later and it's just neat own one's games physically
 

gymletethnicel

Xboxcel
Joined
Nov 26, 2020
Messages
72
Reputation
127
Time online
5d 19h 19m
I'd rather pay for a game 60 bucks that i want to own for collectors reasons than buy some shitty ubisoft game that literally gets halfed in price a week later and it's just neat own one's games physically
Just fucking lol, keep coping. Only Nintendofags seem to pay full price for 2 decade old video games, there was put in zero effort in that shit. Not even 10 people worked on it. No wonder half a decade old Nintendo games are still full price without proper discounts.
 

Attachments

  • c8b.jpg
    c8b.jpg
    43.1 KB · Views: 82
  • 91d.jpg
    91d.jpg
    72.6 KB · Views: 81
Last edited:

abcxyz

NEET
Joined
Dec 6, 2020
Messages
50
Reputation
64
Time online
18h 53m
Video games are one of the best copes, with the recent steam sale i assume some of you bought new games.

What have you been playing recently? i spent 12 hours straight playing assassin's creed today.
I have AC5 but seldom play it.
Games I play the most:
World of Tanks
World Of Warships
Digital Combat Simulator
 

Sorcerer

North-Atlantid Slayer. 6.5 inch dick. Blue-Eyes #1
Joined
Dec 9, 2020
Messages
1,176
Reputation
1,530
Time online
37d 20h 39m
Location
NATO
Been trying out board games on my tablet, trying to see what sticks.
I played chinese chess (Don't get it), chinese checkers (bored me) , english checkers (beat the medium difficulty, almost beat hard then decided it's nawt for me)
I want to get good at a "skill" game ( some guy won 156000$ at a chess competition)
Tbh esports/boardgamemaxxing is the only way for Shut-ins.
I've been reading the comments and it's all games i couldn't even run JFL.
 

saber

NEET
Joined
Dec 13, 2020
Messages
665
Reputation
1,301
Time online
14d 6h 14m
Beat persona 4 golden/ persona 5 back in may-july then tried playing the other shin megami tensei games but they're too hard and gave up. was going to finally play xenoblade chronicles 2 because mythra 😍😍😍😍😍😍😍😍😍
 

Renko

evilmaxxing...
Joined
Dec 1, 2020
Messages
2,108
Reputation
4,125
Time online
59d 1h 9m
trying to enjoy black ops cold war and soyberpunk 2007. i played and finished mafia definitive edition recently. my goty is doom eternal.
was going to finally play xenoblade chronicles 2 because mythra 😍😍😍😍😍😍😍😍😍
shes MINE
 

saber

NEET
Joined
Dec 13, 2020
Messages
665
Reputation
1,301
Time online
14d 6h 14m
downloaded recently


And going to try to git gud at
 

Users who are viewing this thread